Sunday 30 October 2011

zaman kocik-kocik!!! hehe...

salam semua!!... tibe2 teringat zaman kanak2 dulu.. kawan2 pon tak semua yang ingat.. ye la bile ayah da keje polis nie.. pindah sana sini.. bru jer kenal dengan kawan tu... da kna pisah.. jmpa lagi kawan yg lain.. aaa.. stakat nie da 3 kali aku pindah.. hehe.. baru 3 kali jer... tp best jgak dapat ramai kawan kan.. ari 2 plak slah sorang dari kawan aku tag gmbar aku mase tadika dalam Facebook aku... aa.. nk tgok rupa aku time kocik dulu..


yang tgah 2 my teacher la... anggun gitu.. ni dalam tahun 1998 kalau tak silap.. i'm was 6 years old... kire last before digelar murid sekolah.. hehe..  emmm.... agak-agak mane satu aku dalam nie ek.... ramai kt citu.. "dimana-dimana.... dimana harus ku mencari..." tetibe teringat lagu dri 3 suara tuh.. hehe.. xtaw?? ala yg ning baizura.. shila amzah n jaclyn victor nyanyi tuh.. aaa... da taw..  cer teke mane satu bdak yg name Fatihah nie kn.. sape btol senyum samapai telinga ek.. hehehe...


aaaa... yang tanda anak panah merah tu la aku... berambut pendek seperti lelaki.. haha.. btol tak tekaan korang?? kalau btol senyum... =) hihi.... nie la kawan sepermainan aku.. hmm sekarang nie beberapa orang je yang aku ingat lagi.. bukan ape.. pindah sane sini last-last jumpe jugak dengan sorang dua... kalau nak jumpe dengan semua kena la buat renion kan.. aaa.. nama tadika aku nie Tadika Kuartes Bank Negara Malaysia...  hmm?? ade ke?? sebenarnye mak or ayah kitaorang bekerja di Bank Negara Malaysia sebagai seorang polis.. sebab tu la kami semua nie berpisah.. pindah sana sini..memang sedih taw kena pisah-pisah nie... huhu.. Tinggal Kenangan!!! Miss so much!  


No comments:

Post a Comment