Sunday 6 November 2011

coRetan diSini!!

salam semua!!! aihh.. da beberapa hari tak update blog nie.. maklom lah busy nak menyambut Hari Raya Aidiladha.. sebelum tu... aku nak share dengan korang tentang result aku.. kalau tengok entry aku sebelum nih bukan main nebes menunggu nye... Alhamdulillah.. segala penantian aku da berakhir.. LEGA!! huh.. kali nie result aku naik la dari semester yang lepas.. walaupun memang tak puas hati sebab tak sampai target aku tapi aku bersyukur tak lah terok result aku.. Alhamdulillah... apapon aku nekad nak buat yang lebih baik lagi next sem... want get DEKAN!! InsyaAllah... tengah2 korang bace nih doakan la untuk aku yer... hee..  Amin... =)



Ya Allah... Kau Berkatilah aku... Rahmatilah aku.. Agar aku sentiasa bersyukur dengan apa Engkau beri keatasku.. Amin Ya Rabalalamin... 

2 comments: